Pe Blog SEO gasiti informatii despre toate etapele ce ar trebui parcurse pentru optimizarea SEO a unui site.

Etapele optimizarii unui site :

  • Audit SEO sau Analiza SEO initiala  – Analiza site-ului din punct de vedere tehnic si editorial : structura site-ului,  calitatea continutului editorial, raportul continut/diverse elemente de pe pagina (imagini, videoclipuri), densitatea cuvintelor cheie,  timpul de incarcare al paginilor, determinarea aspectelor de imbunatatit si a elementelor care franeaza indexarea site-ului in motoarele de cautare (cloacking, text ascuns, redirectionari…)
  • Analiza competitiei sau Studiu de concurenta
  • Alegere cuvinte cheie – Cuvintele cheie se aleg in functie de urmatorii factori : pertinenta, volum de cautare pe Google, numar de rezultate pe Google (concurenta), pozitii deja castigate.
  • Optimizarea on-site: optimizare balize Meta, optimizare cod sursa si continut, optimizare imagini, optimizare linking intern, optimizare URL-uri.
  • Optimizarea off-site :

– Obtinere de link-uri catre site (backlinks) prin inscrierea in directoare, link exchangecreare blog (vezi Optimizare Blog Blogspot). Linkbaiting-ul este metoda cea mai buna de a obtine link-uri de calitate (continut/produs/serviciu atragator care sa determine utilizatorii sa impartaseasca site-ul dvs. si altora, fara interventia dvs.)