Pe Blog SEO gasiti informatii despre toate etapele ce ar trebui parcurse pentru optimizarea SEO a unui site.
Etapele optimizarii unui site :
- Audit SEO sau Analiza SEO initiala – Analiza site-ului din punct de vedere tehnic si editorial : structura site-ului, calitatea continutului editorial, raportul continut/diverse elemente de pe pagina (imagini, videoclipuri), densitatea cuvintelor cheie, timpul de incarcare al paginilor, determinarea aspectelor de imbunatatit si a elementelor care franeaza indexarea site-ului in motoarele de cautare (cloacking, text ascuns, redirectionari…)
- Analiza competitiei sau Studiu de concurenta
- Alegere cuvinte cheie – Cuvintele cheie se aleg in functie de urmatorii factori : pertinenta, volum de cautare pe Google, numar de rezultate pe Google (concurenta), pozitii deja castigate.
- Optimizarea on-site: optimizare balize Meta, optimizare cod sursa si continut, optimizare imagini, optimizare linking intern, optimizare URL-uri.
- Optimizarea off-site :
– Obtinere de link-uri catre site (backlinks) prin inscrierea in directoare, link exchange, creare blog (vezi Optimizare Blog Blogspot). Linkbaiting-ul este metoda cea mai buna de a obtine link-uri de calitate (continut/produs/serviciu atragator care sa determine utilizatorii sa impartaseasca site-ul dvs. si altora, fara interventia dvs.)