O comunicare buna ajuta la promovarea unei afaceri sau a produselor sale. Colaborand indeaproape cu departamentul de comunicare, agentiile de PR joaca un rol cheie in dezvoltarea strategiilor de marketing, iar la Tudor Communication puteti gasi solutii ideale pentru o comunicare eficienta cu publicul tinta caruia va adresati. Astazi ne propunem sa va expunem care este rolul unei agentii de PR si publicitate in dezvoltarea, promovarea sau incurajarea unei afaceri. Aflati care este misiunea si beneficiile relatiilor publice!
Ce presupune activitatea de relatii publice (PR)?
Relatiile publice reunesc metode de comunicare axate pe promovarea activitatilor sau serviciilor unei companii. Fara a avea o vocatie publicitara reala, acestea completeaza perfect campaniile promotionale pentru a asigura buna desfasurare a companiei. Relatiile publice pot fi utilizate atat pentru comunicare interne, cat si externe. Ele ajuta la evidentierea punctelor forte ale companiei pentru a-si stabili legatura cu publicul tinta.
Instrumentele utilizate in relatiile publice servesc pentru a castiga simpatia clientilor si a-i convinge sa apeleze la afacerea, cumparand servicii sau produse. In functie de obiective, relatiile publice utilizeaza strategii de sponsorizare a evenimentelor, dar si diseminarea comunicatelor de presa in mass-media si pe retelele de socializare. Misiunea unei agentii de relatii publice include scrierea de discursuri, continut textual pentru a servi site-urile si blogurile care vorbesc despre companie. Ei bine, daca veti accesa site-ul nostru veti gasi acolo numeroase testimoniale si modele de comunicare prin care echipa noastra a fost la inaltime. In alta ordine de idei, colectivul nostru de profesionisti in comunicare este format numai din jurnalisti si persoane cu experienta in domeniul comunicarii.
Pe de alta parte, consultand pagina noastra web, www.tudorcommunication.ro, veti vedea ca ne-am extins aria de activitati, iar astazi ne ocupam inclusiv de branding personal si corporate, organizare de evenimente, campanii publicitare etc. Activitatile de relatii publice (PR) trebuie sa permita stabilirea unei relatii de incredere intre o companie si clientii sai tinta. Acestea sunt utilizate pentru a influenta opinia consumatorilor, actionarilor si partenerilor de afaceri asupra imaginii unei companii. Toate tehnicile utilizate au ca scop raspandirea unei imagini pozitive a companiei pentru a optimiza rezultatele strategiilor de comunicare puse in aplicare.
Pe de alta parte, in situatii dificile, cunoscute ca situatii de criza, compania are se ocupa de partea de comunicare are datoria de a remedia imaginea companiei ca urmare a dificultatilor intampinate. Cu alte cuvinte, un PR nu are in vedere doar protejarea imaginii unei companii, ci si remontarea acesteia in urma unei situatii de criza, iar la Tudor Communication avem inclusiv specialisti care pot face asta pentru compania ta.