In cazul in care te gandesti sa inchiriezi o imprimanta pentru birou si vrei sa cercetezi pe cont propriu ce ar presupune acest lucru, am reunit pentru tine o serie cu cele mai frecvente intrebari despre proces, costuri si beneficii daca vrei sa inchiriezi o imprimanta.

Este mai bine sa inchiriez sau sa cumpar o imprimanta ?

Raspunsul este ca depinde de puterea financiara. Daca esti la inceput si ai o afacere mica sau medie nu are rost sa cumperi o imprimanta. Atentie imprimantele de birou, cele puternice sunt performante dar si foarte scumpe, preturile variaza intre cateva mii de RON pana la peste 10000 sau 15000 RON. Asadar, este mai bine sa inchiriezi daca te afli la inceput.

Pretul de inchiriere este unul standard sau variaza ?

Pretul variaza. Nevoile unei afaceri sunt diferite. Intre volumul de printare lunar de 5000 de pagini versus 15000 este o diferenta considerabila. Viteza de printare trebuie sa fie mai mare, imprimanta mai performanta si deci si pretul o sa varieze. Pentru asta insa firma care inchiriaza echipamente bizhub c257i va sta la dispozitie.

Consumabilele sunt incluse in abonamentul lunar ?

Da, sunt incluse. Firmele de inchiriere ofera asistenta la schimbarea de consumabile cartus de toner. Un reprezentant al firmei va veni la sediu si se va ocupa de inlocuire. Singura consumabila care nu este inclusa de regula este hartia. In caz contrar, firma va specifica acest lucru.

Cat de scurt este timpul de raspuns in cazul unei defectiuni ?

Timpul de raspuns este de cel mult 1 zi lucratoare. Mai mult daca defectiunea constatata de tehnicieni dureaza mai mult de 48 de ore pentru a fi remediata, se pune la dispozitie o alta imprimanta. In acest mod nu este afectat fluxul de printare necesar la firma.

Sunt consturi suplimentare pentru reparatii ?

Nu. De regula abonamentele incud aceste servicii de mentenanta in cazul unr defectiuni asa ca nu trebuie sa-ti faci griji pentru costuri suplimentare.

Cati utilizatori se pot conecta la aceiasi imprimanta ?

Per imprimanta se pot conecta pana la 1000 de utilizatori, cu variatiuni in functie de model dar este un numar care permite acoperirea a cat mai multor angajati. Poti cere intalarea imprimantei pe un hol la care au acces toti angajati si astfel nu trebuie sa iti mai faci griji pentru inchirierea mai multor copiatoare second hand.

Livarea si instalarea sunt incluse in abonament ?

Da, sunt incluse. Odata ce ati batut palma, imprimanta va fi livrata la sediu si instalanta fara probleme sau alte costuri.

Daca unii angajati nu stiu cum sa foloseasca imprimanta ?

Fiind un produs profesional este cu siguranta mai complex. Dar poti beneficia de un training pentru tine si colegii tai fara probleme. Vor fi explicate principalele comenzi si cum sa faca totul in siguranta si cu eficienta.